Zdar borci,chci si pořídit alfinku 156,ale váhám jestli 2.4JTDm nebo 2.5 V6. K čemu se přikláníte Vy? Všem díky za odpověď.
16.32, 30. 6. 2009, odpovědětBral bych V6.Nádherný zvuk,po městě ale hodně žere.Poslední dobou si všímám,že hodně lidí co mají JTD do toho motoru hodně sypou.Vysokotlaké čerpadlo,vstřiky,setrvák,turbo. Toho všeho si u V6 ušetřen a můžeš v klidu jen měnit díly podvozku,protože to je nekonečný příběh na těch našich silnicích.JTD-éčkaři jsou na tom s podvozkem stejně.
17.25, 30. 6. 2009, odpovědětAlfa 156SW 2.5 V6 za 120000,-. Koupeno v CZ, STK+ME 06/2011, 210000tkm, Modrá met. Info o autě: Motor nyní po komplet GO, dále nová komplet spojka, váha vzduchu, lambda, svíčky NGK, chladič, vodní pumpa, opravený výfuk, zadní ramena(přední rok zpátky- ale už zas občas povrzávaj), dále nové destičky, lanovod ručky a spousta dalšího. Vše originál nové díly, né repliky za polovic a tak. K vidění Praha, Hradec, Jaroměř.
18.14, 30. 6. 2009, odpovědětJo sorry.. vyrobeno 10/2000 a v ČR registrováno jako nové 04/2001. JSem 3tí majitel.
18.30, 30. 6. 2009, odpovědětjo a před 6tisíci km dělány nové rozvody
18.48, 30. 6. 2009, odpovědětJasně bych volil jtdm, určitě pojede víc a ještě bude mít o dost nižší spotřebu. Na tom motoru se dá také lehce ještě zvíšit výkon chiptuningem. Myslím že 2.5v6 už je zastaralý motor
17.54, 1. 7. 2009, odpovědětMotory v6 od Alfy jsou pořád ještě v předstihu trdlo.
18.24, 1. 7. 2009, odpovědětja jsem šel do v6 a nelituji toho,zvuk a zatah nadhernej a spotřeba není tak strašna.Ve meste si papne kolem 12-13 lit.,ale venku jezdím kolem10-11lit.ale zase se svezu a dalkova me tedka vyšla plne obsazena s klimou na vybornych 9,1 lit a to jsem se neloudal,jak by si nekdo mohl myslet....Takže jedine V6
19.31, 1. 7. 2009, odpovědětbral bych 2.4 JTDm
20.16, 1. 7. 2009, odpovědětKluci, ale jde přeci o JTDM, to je jiná liga než JTD. Parametry po klasickém čipu pro JTDM: Výkon: 210 Hp / 4100 rpm, točivý moment: 481 Nm / 1900 rpm + spotřeba kolem sedmi jasná volba..............
20.48, 1. 7. 2009, odpovědětJenomže je to ropa a o tom Alfa určitě neni...
22.08, 1. 7. 2009, odpovědětPredsudky, predsudky... ;)
22.10, 1. 7. 2009, odpovědětSpiš posudky, prostě mam radši pod kapotou ty naleštěný roury, než hranatou oplastovanou škatuli.. :-)
22.42, 1. 7. 2009, odpověděttak to je tvuj osobni pocit a nema to nic spolecneho s nicim ;) ani s rychlosti, ani kvalitou, ani jizdnimy vlastnostmi, ani filozofii alfy... ;)
22.51, 1. 7. 2009, odpovědětzáleží kolik jezdíš pokud hodně tak JTDm je jasná volba, mám ji a najel jsem na ni 180000 motor je uplně bez problémů, jen nemá takový zvůk jako V6,výkon se slušný,zase ti to bohatě vynahradí na spotřebě kombinovaný provoz je max7,5litru a je jedno jak jezdíš,V6 se budeš motat tak kolem 12 - 13 litrů
21.04, 1. 7. 2009, odpovědětTAky bych sel do 2.4jtdm,vcera jsem jednu privezl v plny palbe a je to bomba.NEvim ze by se to sralo jako nekdo pise,podle me super.
21.53, 1. 7. 2009, odpovědětTak isto JTDm az ma omrzi jtd 110 kw. A ten zvuk JTDm sa mi paci mnohom viac ale to mozno len preto ze som na naftaky. S benzinmi som bol vzdy sklamanim. ale je to na Tebe ako ho vyuzijes.
22.12, 1. 7. 2009, odpovědětjedině benzina.. 2.5 V6 super motor!
9.31, 2. 7. 2009, odpovědětzáleží koľko ročne najazdíš. mať spotrebu 12 litrov po meste je dosť. ak vytiahneš auto len cez výkend a spravíš 100km tak kľudne benzín. ja najazdím mesačne 3-4 tisíc km. takže u mňa je nafta jasná voľba.
10.06, 2. 7. 2009, odpovědětjá najezdim denně 100-200km a nevidim v tom žádnej problém..-)
10.41, 2. 7. 2009, odpovědětnebo je někde psáno že z benzínem se musí ujet málo km!? Soused má jaguara xj8 4.0l, jak jinak než benzín a jezdí everyday furt..
10.43, 2. 7. 2009, odpovědětza luxus a pojezd se holt platí.. Kdo chce šetřit ať si koupí diesel, ale ať pak nečeká žádný krásný zážitky a pocity z jízdy, toť můj názor..
10.46, 2. 7. 2009, odpovědětsi asi este nesedel v BMW 330D tych 204 koni, 6-valec a k tomu pomerne lahke auto.. fakt brutal.. ked sa na tom vypne trakcna kontrola, tak je problem udrzat to na ceste..
20.23, 8. 7. 2009, odpovědětUrcite som mal krajsi pocit z JTDm,jak z 2.5 V6.... A naviac som si ten pocit uzival za 8 a nie za 14L. Krutak je ten spravny pocit. Vykon je podla mna druhorada vec.
15.26, 2. 7. 2009, odpovědětPokud si chci jízdu užívat vemu V6.Když mě o to zas tak nejde,vemu JTD.
17.28, 2. 7. 2009, odpovědětKluci hádate se zbytečně, nejlepší pojezd neni 2.5V6 ani 2.4M-jet.. nejlepší pojezd je 156 GTA až si do tohodle sednete, nebudete chtít vylízt!! Jízdní vlastnosti a vzhled nejlepší!! Hard-Kóóór je červená.. Mmmm ten zvoučeeek motoru je-)) ..že se skoro bojim a udělám zároveň! A spotřeba?-) je sice trochu větší než je normál! Ale věřte nevěřte menší než u 2.5V6.. Ale na to se přece nehraje.-) U alfy neee.. To je z lásky a srdcem.. A za to rád zaplatim-))
19.07, 2. 7. 2009, odpovědětzáleží přece hlavně na tvých potřebách. JTDm jsou super diesely a maj i pěkný zvuk..spotřeba bude dle mě v poho okolo 6-7l..Já mám několik Alfyček a s 1.9 JTDm 103kw jezdím za 5-6 L a to to nešetřim a pocitově to má lepší zrychlení než můj předchozí 1.8 TS a hlavně pružnost. Každopádně k A.R. patří hlavně benzín a 2.5 V6 je snad ten nej motor co Alfy za poslední dobu zplodila a u benzínů i nejspolehlivější. Jeho vzhled i zvuk jsou úžasný a diesel se může jít vycpat. Jestli jsi srdcař a chceš jí hlavně pro radost, tak si ji udělej, protože tenhle motor je a bude klasika. Ale stojí to za 15 L po městě s průměrem jednou tolik větším? Ročně ti to při průměrném nájezdu i s dražší cenou benzínu vyskočí o 50 tis navrch. JTDm bude mít ve věčině případů mnohem víc za sebou. Ale oba tyhle motory jsou na 156 zbytečně těžký..takže bych spíš řešil 1.9 JTDm 110kw..a v saď se, že v zatáčkách 2.5 V6 i 2.4 JTDm ujedeš a mrštnosti v zatáčkách si užiješ více, nebudeš tak často dělat přední nápravu..a spotřeba bude zase níže..
21.41, 8. 7. 2009, odpovědět