Neviem sa rozhodnuť medzi 2,0 T.S alebo 2,5 V6. Mám 20 a doteraz som mal Fiat Croma 2,5 TD 74 kw r.v 1989 a bola po otcovi. Teraz chcem skusit benzin lebo najazdim 20 000 km ročne. Stryko mal 4 roky Alfa Romeo 164 2,0 T.S najazdil na nej 100 000 km a za tu dobu do nej investoval len 12 000 kč nepočitam pojistku ani gumy. Tak vás prosim o radu ake su tie motory na tom s poruchami pretože som s Oravy a kde je najbližši servis alebo vrakovisko nemam ani šajnu. Budem vám vďačný.
11.48, 2. 3. 2007, odpovědětTo je věc názoru....někdo má 2.0 T.S.a tak na něj nedá dopustit a někdo má pro změnu 2.5 V6 24V a ten zase preferuje tento motor....Já osobně bych šel do 2.5 V6 24V, protože 2.0 T.S. se zadírají a mají hodně problémů s variátorem apod. Ale na druhou stranu, kdybych najezdil 20000 tis. ročně, tak bych uvažoval o ekonomičtějšim a ůspornějším motorem a ten je pro Alfu 1.9 JTD, který má průměrnou spotřebu okolo 5litrů a 77 kW je slušný výkon. Osobně tento motor vlastnim ve své 147 a jsem spokojený. Šťastnou ruku při výběru :)
11.56, 2. 3. 2007, odpovědětAhoj,tak uplne stejne jsem byl na tom i ja, 2,0 či 2,5 V6. Procital jsem inzerci,objizdel bazary a natrefil jsem na krasnou cervenou ( chtel jsem pouze cervenou nebo cernou ) krasavici 2,5 V6 24V. Prvni svezeni s ni rozhodlo a za hodinu jsem byl stastny majitel. Ted uz ji mam skoro tri roky a gratuluju si za to,ze jsem se rozhodl pro V6. Spotrebu neresim, ( prumer kolem 12 litru ), u mne rozhoduje dynamika vozu a ta je perfektni ( 190 koni ), a ten zvuk - nadhera. Ja se rozhodl spravne,zalezi jen na Tobe,jakou mas predstavu o vyuziti auta bud sportovni nebo ekonomictejsi. ( Tim nechci rict ze 2,0 TS je nejak slaby ( 155 koni ). Stastnou volbu,ale at se rozhodnes pro kteroukoli motorizaci,hlavni je ze je to Alfa !!!!!!!!!!!!!!! Rasty
16.54, 2. 3. 2007, odpovědětJá jsem měl 2.0 T.S a teď mám 2.5 V6.Vždycky jsem říkal,že ten "2.0 je vynikající motor".Teď po vyzkoušení V6 říkám, "2.0 je dobrej motor".V6 je někde ůplně jinde.Řeknu to takhle,do T.S bych se už nevrátil a navíc bych se i bál,aby mi někde "nekleknul",protože ne každý se o něho stará,tak jak by měl a navíc co si budem povídat,jsou to problémovější motory.
17.17, 2. 3. 2007, odpovědětKeby som riešil spotrebu tak by to mala byť nafta 2,4 JTD okolo tych 110 kw ale keby bola 2,5 V6 v červenej farbe a ešte ktomu v koži tak neuvažujem a idem do toho hneď. Ceny alf sú v ČR skoro o 60000 až 80000 lacnejšie a neviem ako je to s prepisanim moj otec ma česke občianstvo a v čechach ma na seba prepisanu aj Vectru ale ako to funguje u nas a ako je to s prepisanim na slovenske papiere nemam ponatia. A vam moc diky
20.06, 2. 3. 2007, odpovědětMam V6 a absolutni spokojenost!!! Ten celkovy pozitek z jizdy za tu spotrebu rozhodne stoji :-)
11.47, 3. 3. 2007, odpovědětTak uz ses rozhodl do ceho pujdes nebo porad váháš ?
21.56, 8. 3. 2007, odpovědětjistá věc, jedině 2,5
23.40, 8. 3. 2007, odpovědětslast,krása,požitek nedá se to prostě popsat takže jenom a jedině v6
21.26, 11. 3. 2007, odpovědětJo s V6 jsem maximalne spokojen,ale rad bych nekdy videl porovnani V6 s GTA. Tech sedesat koni navrch musi byt jeste vetsi parada.
21.58, 11. 3. 2007, odpovědětno mam ešte jedno dilema a to či v roku 1999 ako u 2,0 T.S ked kôli Euro 3 prišlo o 4 kw(zo 114 na 110kw) a spotreba bola o priemer vyššia o 2 litre či to postihlo i V6?
23.48, 12. 3. 2007, odpovědětCo ja vim tak zadne vykonove zmeny nenastaly az od 10/2000 se vykon mirne zvysil o 1KW,tj necele dva koniky.Opravte mne jestli se mylim. Rasty
16.02, 13. 3. 2007, odpovědětTo jo,ale on se ptal na V6
18.52, 13. 3. 2007, odpovědětV6 jsou hezčí na pohled a zvuk a na rovný trati na zátah. 2.0 TS je krásně točivej, obratnej, je lehčí, tak je auto na klikatý cestě lepší, líp brzdí, a v zimě je jistější, ale V6 je V6...začínal jsem na 2.0 přeskočil jsem 2,5 V6, a šel jsem na 3.0 s permanetem, to je bomba, takovou 156 měli vyrábět, je zajímavý že při přestavbě jsem zjistil že to auto je na připravený, nic jsem nemusel extra upravovat, jen namontovat...
14.16, 3. 4. 2007, odpovědětno tak dle mojeho ja bych si vzal tu V6 Turbo 2,0 ma 280 nm a 210 kobil jede zhruba za stejnou spotřebu jak 2,0 a turboefekt je parada skladam si sice 164 jednu už mam v naftě a jedna de do benalu a zvuk 2,0 je krasnějši (V6)jo a TS ten se zadira bo se tam lijou naše sračky oleje motor je stejně citlivy jako boxer
11.26, 15. 11. 2007, odpovědět