Automobil Alfa Romeo 156 2.4 JTD 20VKatalog automobilů » Značky automobilů » Alfa Romeo » Alfa Romeo 156 2.4 JTD 20V ⇓ Základní údaje o tomto vozu Název modelu: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 20V Kategorie: Sedan Datum uvedení na trh: 2003 Řada: Alfa Romeo 156 Vyráběn: 1997 - 2005 ⇓ Karoserie, podvozek a další fyzické parametry vozidla Rozměry (v x š x d): 4435 x 1743 x 1390 mm Rozvor náprav: 2595 mm Rozchod kol vpředu: 1511 mm Rozchod kol vzadu: 1506 mm Počet dveří: 4 Počet míst: 5 Pohotovostní hmotnost: 1460 kg Užitečná hmotnost: 425 kg Hmotnost bržděného přívěsu: 1400 kg Objem zavazadlového prostoru (min./max.): 378 litrů ⇓ Motor, pohonná soustava vozu Druh motoru: řadový Umístění motoru: vpředu napříč Příprava směsi: vznětový motor s přímým vstřikem Přeplňování: turbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek Zdvihový objem: 2387 ccm Počet válců: 5 Počet ventilů: 20 Poháněná náprava: přední Převodovka: Manuální Počet rychlostních stupňů (manuál): 5 ⇓ Jízdní výkon vozidla Točivý moment: 385 Nm při 2000 otáčkách Výkon motoru: 129 kW / 175 koní při 4000 otáčkách Max. rychlost: 225 km/h Zrychlení z 0 na 100 km/h: 8.3 s ⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva Druh paliva: nafta Objem nádrže: 63 litrů Spotřeba kombinovaně: 6.6 litrů na 100 kilometrů ⇓ Standardní výbava, bezpečnost Vybavení interiéru: Autorádio, Autorádio s CD, Posilovač řízení, Centrální zamykání, Centrální zamykání na DO, Imobilizér, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Otáčkoměr, Elektrické ovládání oken vpředu, Výškově nastavitelná přední sedadla Vybavení exteriéru: Zadní mlhovky, Hliníková kola (Alu kola), Indikátor parkování, Dojezdové rezervní kolo Klimatizace: manuální Asistenti: ABS Počet airbagů: 4 Brzdy přední: kotoučové s vnitřním chlazením Brzdy zadní: kotoučové Sériový rozměr pneu: 205/60 R 15 V Kde koupit: Další informace: 156 nahrazuje 155 a používá její řadu benzínových motorů Twin Spark a značnou část mechanického ústrojí. Na oplátku je styl vozidla zcela nový: navržený v Centro Stile Alfa Romeo, je bohatý na sugestivní připomínky minulosti a distancuje se od klínové linie nedávné minulosti. Pokud jde o motorizace, verze 1.8 a 2.0 Twin Spark představují díky systémům sání s proměnnou geometrií značné zvýšení výkonu. Velká novinka je turbodiesel: Alfa Romeo je prvním výrobcem systému přímého vstřikování “common rail” nazvaného Unijet na světě. Důležité novinky i u mechaniky s konfigurací přední skupiny zavěšení „čtyřprvkové nahoře“, dosud nevídaná technika sestavená v oddělení projektování Alfa Romeo ve spolupráci s Centro Stile Alfa Romeo. Od roku 1999 se řada obohacuje o verze “Selespeed” s motorem 2.0 Twin Spark a sekvenční převodovkou a systémem“Q-System”, který je montován s motorem 2.5 V6 24v spolu s převodovkou a automatickou spojkou se 4 rychlostmi. Ze 156 je v roce 1998 realizována verze “156 Gruppo N” pro zákazníky typu gentlemen drivers. Za cenu silniční verze nabízí výrobce 156 již připravenou na závodní dráhu: všechny části, které jsou pro sportovní použití nadbytečné (koberečky, sedadla, obložení, …) jsou vyřazeny a nahrazeny bezpečnostními zařízeními nutnými pro soutěžení.
20.11, 15. 7. 2009, odpovědětAutomobil Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V 140kWKatalog automobilů » Značky automobilů » Alfa Romeo » Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V 140kW ⇓ Základní údaje o tomto vozu Název modelu: Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V 140kW Kategorie: Sedan Datum uvedení na trh: 10 / 1997 Řada: Alfa Romeo 156 Vyráběn: 1997 - 2005 ⇓ Karoserie, podvozek a další fyzické parametry vozidla Rozměry (v x š x d): 4430 x 1745 x 1415 mm Rozvor náprav: 2595 mm Rozchod kol vpředu: 1511 mm Rozchod kol vzadu: 1498 mm Počet dveří: 4 Počet míst: 5 Pohotovostní hmotnost: 1320 kg Užitečná hmotnost: 500 kg Hmotnost bržděného přívěsu: 1400 kg Objem zavazadlového prostoru (min./max.): 378 litrů ⇓ Motor, pohonná soustava vozu Druh motoru: V-motor Umístění motoru: vpředu napříč Příprava směsi: vícebodové vstřikování Přeplňování: není Zdvihový objem: 2492 ccm Počet válců: 6 Počet ventilů: 24 Poháněná náprava: přední Převodovka: Manuální nebo automatická Počet rychlostních stupňů (manuál): 6 Počet rychlostních stupňů (automat): 5 ⇓ Jízdní výkon vozidla Točivý moment: 222 Nm při 5000 otáčkách Výkon motoru: 140 kW / 190 koní při 6300 otáčkách Max. rychlost: 230 km/h Zrychlení z 0 na 100 km/h: 7.3 s ⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva Druh paliva: Natural 95 Objem nádrže: 63 litrů Spotřeba kombinovaně: 9.9 litrů na 100 kilometrů ⇓ Standardní výbava, bezpečnost Vybavení interiéru: Autorádio, Autorádio s CD, Posilovač řízení, Centrální zamykání, Centrální zamykání na DO, Imobilizér, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Otáčkoměr, Elektrické ovládání oken vpředu, Výškově nastavitelná přední sedadla Vybavení exteriéru: Zadní mlhovky, Hliníková kola (Alu kola), Indikátor parkování, Dojezdové rezervní kolo Klimatizace: manuální Asistenti: ABS Počet airbagů: 4 Brzdy přední: kotoučové s vnitřním chlazením Brzdy zadní: kotoučové Sériový rozměr pneu: 205/60 R 15 W Kde koupit: Další informace: 156 nahrazuje 155 a používá její řadu benzínových motorů Twin Spark a značnou část mechanického ústrojí. Na oplátku je styl vozidla zcela nový: navržený v Centro Stile Alfa Romeo, je bohatý na sugestivní připomínky minulosti a distancuje se od klínové linie nedávné minulosti. Pokud jde o motorizace, verze 1.8 a 2.0 Twin Spark představují díky systémům sání s proměnnou geometrií značné zvýšení výkonu. Velká novinka je turbodiesel: Alfa Romeo je prvním výrobcem systému přímého vstřikování “common rail” nazvaného Unijet na světě. Důležité novinky i u mechaniky s konfigurací přední skupiny zavěšení „čtyřprvkové nahoře“, dosud nevídaná technika sestavená v oddělení projektování Alfa Romeo ve spolupráci s Centro Stile Alfa Romeo. Od roku 1999 se řada obohacuje o verze “Selespeed” s motorem 2.0 Twin Spark a sekvenční převodovkou a systémem“Q-System”, který je montován s motorem 2.5 V6 24v spolu s převodovkou a automatickou spojkou se 4 rychlostmi. Ze 156 je v roce 1998 realizována verze “156 Gruppo N” pro zákazníky typu gentlemen drivers. Za cenu silniční verze nabízí výrobce 156 již připravenou na závodní dráhu: všechny části, které jsou pro sportovní použití nadbytečné (koberečky, sedadla, obložení, …) jsou vyřazeny a nahrazeny bezpečnostními zařízeními nutnými pro soutěžení.
21.37, 15. 7. 2009, odpovědět