prosim,poradte.auto sa mi uz nejaky cas hrialo viac ako malo,tak som nechal vymenit termostat.nepomohlo,stale sa hrialo od 90 do 120.dal som vymenit cidlo.zase nic vraj je to len vadny teplomer,kupil som druhe budiky,zase nic.uz to moze byt vraj len spinavy a zaneseny chladic.vsetky opravy mi robili na Slovinsku a staly ma majlant penazi a problem pretrvava.som zufaly,co s tym.diky za rady
11.48, 22. 7. 2009, odpovědětTak to už nezbývá než vyměnit čerpadlo.
11.56, 22. 7. 2009, odpovědětak myslis vodnu pumpu,tak ta je nova,menena pred dvoma dnami
12.05, 22. 7. 2009, odpovědětSouhlasím. Proč hledat závadu? Všechno vyměň :)
13.04, 22. 7. 2009, odpovědětto si asi myslia aj ti zk...ni mechanici
13.08, 22. 7. 2009, odpovědětNa to se nedá poradit nic jiného než prohlídka celého chladícího okruhu. To ovšem taky není zadarmo pokud to nezvládneš sám. V tom případě je nejlepší si najít konkrétního chlapa/nebo ženskou :)/ se kterým se předem domluvíš co přesně chceš udělat a domluvit se předem na konkrétní ceně. S tím, že přijdeš do servisu, že máš vysokou teplotu motoru, tak ti vymění levý zadní tlumič a řeknou že to nepomohlo. Připomínám, že vysoké zahřívání nemusí mít celkem nic společného s fungováním chlazení. Pokud to tedy opravdu chlazením bude, je nutné především zkontrolovat jestli kapalina obíhá. Jestli je zanesený chladič lze poznat snadno tak, že ho vymontuješ, vyliješ, zaslepíš otvory po hadicích a zkušís ho znova celý naplnit vodou. Tu potom vyliješ a odměříš obsah. Ten pak můžeš porovnat s jeho skutečným tabulkovým objemem. Dál, před kontrolou celého okruhu, když vypustíš chladicí kapalinu v nejnižším bodě, opět můžeš změřit obsah a porovnat s originálními hodnotami. Pokud jí bude výrazně míň, může to znamenat, že někde zůstává část kapaliny zaslepená, která necirkuluje. Např. v bloku motoru.
13.28, 22. 7. 2009, odpovědětZdravím,tak jako abych si hral s chladičem jako Honzík tak to asi neee.Podle Mě je to špatné těsnění pod hlavou. at si řika každej co chce. Zajed do čech a já ti to udělám.
14.07, 22. 7. 2009, odpovědět:) A ještě mu řekni kolik za to budeš chtít a taky k čemu mu ta investice bude, když bude hlava dole a těsnění dobré.
14.16, 22. 7. 2009, odpovědětPřesně to, co ti navrhuje paní Jarka, je to čeho se chceš vyvarovat. Ještě ani neví co máš za motor a "ví" co tomu je. Další ti řekne pístní kroužky, další ventily, další prokluzuje spojka, další ti vymění komplet brzdy.
14.26, 22. 7. 2009, odpovědětA hreje se Ti to ze zacatku pomalu, anebo Ti teplota vyleti rychle nahoru? Jestli Ti vyleti rychle tak je to tesneni a jestli pomalu tak je slaby okruh. Kup radiator flush na proplach, vypust chlad. smes napust surovou vodu do minima a dolej ten flush a nech ho asi 20 minut bezet, anebo pomalo pojezdi. Potom to vypusti proplachni destilovanou vodou a nech to poradne vytect. Nejlepsi skusenosti mam s vyrobkem Radiator flush od PM petromark. Hlavne abys mel dobrou zatku nadrzky.
15.29, 22. 7. 2009, odpovědětTohle bude v hajzlu chladič na 99 procent..nemusí bejt jen zanesenej,ale můžeš mít už vyhnilý a rozpadající se ty žebírka na něm.-.To můžeš shlídnout od ventilátoru..Zkus se tam kouknout a rejpnout do těch lamej-pokud se budou sypat,máš to jasný..A vyměňovat věci zbytečně,to opravdu nechápu-a ti automechanici tomu asi hovno rozumí,nebo netušim proč měnili termostat zbytečně a teploměr..Můj tip je chladič,nebo ti nespíná ventilátor..Bohužel problém moc nepopisuješ,tak těžko říct..taky by to mohla bejt vodní pumpa,ale to je hodně málo pravděpodobný..
15.46, 22. 7. 2009, odpovědětJá doporučuju produkt Wallet flush od Main chance :)
15.51, 22. 7. 2009, odpovědětdiky za rady.motor mam 1,9 JTD.ta teplota stupa pomaly,nevybehne hned.ked jazdim len tak pianko,tak vystupi na trochu menej ako je tam oznacena 110,ale ked vyleziem nejaky kopec alebo ju pritlacim,tak ide az skoro k 130.ked sa dioda rzsvieti,pri extreme,tak motor netaha,proste neide.tesnenie pod hlavou to asi nebude,bol som na diagnostiku a je slaby prietok vody.asi len ten chladic,skusim ho preplachnut alebo vymenit.trochu je to problem,robim v tal.a volneho casu moc nemam.a ceny v znac.servisoch-hruza
13.01, 23. 7. 2009, odpovědětČus, mám stejnou motorizaci a měl jsem naprosto stejný problém, zvláště v létě se přehřívala na 110 - 130 stupňu.Chtěli jsme s mechanikem vyměnit termostat, ale pak jsme prohlídli chladič a zjistili problém u chladících lamel, někde úplně chyběly a tak nebylo na čem chladit. Jsem týden po výměně chladiče a třeba dnes, kdy bylo celý den kole třicítky se teplota nedostala ani k 90 st.Nový chladič jsem dovezl z Polska za 2700,- a výměna mě stála 500,-. Prohídni si pořádně ty lamely.
22.40, 23. 7. 2009, odpovědětCiao,, se lavori a Italia,puoi acqiustare un radiatore per aqua a autodemolizione o no??
8.57, 6. 9. 2009, odpověděta este jedno-ventilator spina a inak motor bezi pekne.ale kolko krat sa chystam na dlhu cestu,mam strach ze to uvarim
13.04, 23. 7. 2009, odpovědětVymem chladic..
15.15, 23. 7. 2009, odpovědětNa Slovensku kupis chladic za 100 eur a na výmenu nemusis byt intelektuál je to otazka dvoch hodin ak si maknes. Robil som to pred dvoma mesiacmi, nehriala sa, ale trochu tiekla.
16.46, 23. 7. 2009, odpovědětJá ti do toho nechci kecat, koneckonců to nejsou moje peníze, ale měnit chladič za 4000Kč a více /nevím který použitelný chladič na jaký motor, jestli s klimou nebo bez, stojí 100euro :o)/ bez zřejmého důvodu je tak nějak..... hloupé? Já nevím jak jsi na tom, možná pár tisíc sem pár tisíc tam, voco de. To už si rovnou můžeš nechat vyměnit celou hlavu. A pak zjistíš, že byla jen ucpaná odvzušňovací hadička k expanzní nádržce. Nebo to víčko na ní :o))
16.54, 23. 7. 2009, odpovědětdiky za rady,asi fakt vymenim ten chladic a bude pokoj.potom dam vediet ako to dopadlo
13.05, 24. 7. 2009, odpovědět:o)) Řešit zavzdušnění chladiče jeho výměnou se sice může zdát zbytečné, ale ničemu to neuškodí. Důležitý je výsledek! :o) Pokud teda zavzdušňování nemá jinou příčinu a dřív či později se to nebude opakovat. Ale na pár měsíců máš rozhodně pokoj. :)
15.45, 24. 7. 2009, odpovědětKdyž už jsi vyměnil termostat, čerpadlo, snímač, budíky??, tak se možná už trefíš. Pak už zbývají jenom hadice :) A třeba je to zrovna to těsnění pod hlavou. Nebo třeba mazání. Časem se určitě trefíš :o)
15.51, 24. 7. 2009, odpovědětTo Honza: Promin,ale taky si dovolim s tebou nesouhlasit... Mam tu samou alfu 1,9 77kw a taky bych vsadil na to, ze to bude chladic... Ten muj je taky uplne na sracku zrezavelej a mirne kape, ale s prehrivanim nejak problemy nemam, teda teplota vyleze ve vedrech tak nad 90 a pak to nejak sahary schladi... To stanley303: Pokud se ti takhle prehriva, tak te nejak nechapu, z s tim vubec jezdis.. To jsi tedadobrodruh, to ti povim... Je to tak dobry na zkurveni cele hlavy a potom se nevyhnes tomu, co ti tady porad predhazuje Honza. V prvni rade zkontroluj, jestli funguji sahary!!! Ty by to aspon nejak mely uchladit! A pak muzes zacit shanet novy chladic...
21.07, 12. 8. 2009, odpovědětzdravim..mam 2.4 JTD a taktiez mam problem s teplotou ..Ked idem po rovinke kludne lahka noha teplota stoji toje v pohode ..ked sa chcem s niekym nahanat nemozem lebo pri sportovej jazde teplota stupa kym nezapnu ventilatory ..to iste je aj ked idem do kopca..vodna pumpa je nova menena spolu s rozvodami termostat je novy tiez uz je 2.lebo 1. bol nefunkcny tak som ho reklamoval.. Volal som do alfy tam mi povedal o cidlach potom som sa rozpraval s mechanikom ten povedal ze mam prasknutu hlavu ale tomu moc neverim..Dalsi povedal ze klimovy chladic je upchaty a nechce prepustit vzduch na hlavny chladic..poradte ak mate skusenost dik
13.04, 29. 8. 2009, odpovědětMoc nechapu pricip meneni termostatu,budiku a cidla kdyz se auto hreje.S takovym pristupem se nedvivim ze to stalo majlant,prvni bych resil chladic ktere jsou casto vadne.
13.20, 29. 8. 2009, odpovědětSom po vymene chladica najazdil som asi 1200km,pomalsie aj sviznejsie.teplote sa dviha k 90,malo ju prekroci potom sa otvori termostat a klesne malo pod 90 a drzi ako pribita.nezalezi na style jazdy,teplota pekne drzi.konecne je to odstranene,mal som z toho uz nocne mory.diky za rady,cau
12.39, 1. 9. 2009, odpovědět