Zdravim, mám o alfičku docela velký zájem, chci se zeptat, jestli tyhlety inzerované kousky vypadaj solidně (jestli tam není něco podezřelého)..http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/alfa-romeo/156/6650934, http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/alfa-romeo/156/6432730, http://www.otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C9400962. Jsem z Liberce, tady v okolí žádná zajímavá nabídka není, tak než se vydám někam dál, tak aspoň bych rád zjistil co nejvíc. Jo a na co si při prohlídce/jízdě dát nejvíc pozor? Předem díky moc za rady
20.57, 30. 7. 2009, odpovědětA nechtěl by jsi 147 2,0 TS cena 120000Kč. Foty a bližší info meilem ale napiš ho jsem.
1.54, 31. 7. 2009, odpovědětTak to záleží co více preferuješ..jestli levnější jízdu v JTD anebo klasiku.Já raději tu klasiku 2.0 TS.Stačí tam lejt jen to co se má a kdy se má a je to pohoda.Moje jezdí za 8,5 l. A na co si dát pozor? O JTD vím kulový takže jen o benzínu.Nevylágrovanej motor je dost tichej a přesnej,takže všelijaký klepání a rezonování,zpoždění při akceleraci, oznamuje přicházející investice.Motor musí za jízdy pořád tahat, jak se tomu nechce do otáček tak tak je to špatně.Každopádně nedej na první pohled a koukni na ni i zespoda.Jo a samozřejmě nikdy nevěř informaci o nedávné výměně rozvodů a oleje.Jinak klasika jako u každýho jinýho auta, když se budeš dobře starat tak se Ti bude dobře jezdit :)
6.49, 31. 7. 2009, odpovědětDíky za nabídku, ale nemám zatim takový rozpočet :) Jo a je nějaký vetší rozdíl mezi 1.8 a 2.0? Krom toho, že sem zjistil že 1.8 má plné přední kotouče..
9.18, 31. 7. 2009, odpovědětno hlavní rozdíl je ve výkonu ale popravdě řečeno na ty naše polňačky je výkon stejně k ničemu :)
11.02, 31. 7. 2009, odpovědětTo je asi blbost, že 1,8 má plný kotouče a 2,0 má chlazený. Já mám teda 146ku 1,8 a mám vpředu chlazený a vzadu plný.
10.07, 31. 7. 2009, odpovědětja by som povedal, ze pri tychto rocnikoch uz nejde o to ake su tam kotuce z vyroby ale ake kotuce tam kto vymenil, predsa len pochybujem ze su tam este origo kotuce.
10.13, 31. 7. 2009, odpovědět156 1,8 ma v predu plny kotuc.. tak ako aj 77kw jtd
11.25, 31. 7. 2009, odpovědětA měnil s kotoučema i třmeny pro plný kotouče? To snad ne! Naopak bych tomu věřil.
11.38, 31. 7. 2009, odpovědětČau, jen bacha na ty uváděný kilometry.. auto z roku 1999 bude mít těžko nalítáno jen 102000 resp. 122000 tkm. U tý třetí těch 169200 je taky podezřelejch, i když se Ti to může zdát dost. Tyhle auta si nikdo nekupuje na to aby s nima jezdil o víkendu na chalupu. Ale jak psal Michal, hodně se soustřeď na zvuk a chování motoru, protože TS motory jsou opravdu hrozně moc háklivý na údržbu.
11.41, 31. 7. 2009, odpovědětno taky jsem loni měl takový problém s výběrem... nakonec zvýtězil 2.0, je to krásné auto, ale má své ale !!! když jsem ho kupoval vše vypadalo OK, motor krásně tichej, nic nevrzalo no prostě bylo vše tak jak to má být... cca do půl roku na českejch silnicích jsem musel vyměnit přední ramena ( cena za spodní 6000 za obě) , no a co víc začalo to kolísat - toho jsem se nezbavil do teď... nejprve to kolísalo furt, tak jsem pročistil sání, vyměnil krokovej motorek a lamdu ( podle diagnostiky byly KO - cena výměny 7000) kolísání se pak trochu zlepšilo občas kolísalo a při zapnuté klimě nekolísalo vůbec... letos jsem měnil rozvody i s variátorem protože motor začal mít zvuk jak diesel, no při jeho výměnně jsem zjistil že mám v celém motoru nános sraženého oleje cca 5mm ( nejspíš špatný olej a taky jeho dřívější výměny )...takže šel motor ven a celý se musel pročistit, vše došroubku rozebrat, vyčistit a sestavit, dělal jsem to doma v servise bych se nedoplatil ( cena této opravy s rozvody a variátorem cca 18000 )... teď je vše jak má být už to ani nekolísá ( kolísá jen když jedu pod 3000ot při klimě, jinak ne)... na co si dát pozor ? no tak asi na vzhled, aby nebyla zrezlá ( hlavně ze spoda u prahů - řidič a spolujezdec ), dále pak aby to nekolísalo, aby nikde moc netekl olej, v jakém stavu jsou přední a zadní ramena ( vzít za kola a nesmí se ani pohnout jinak jsou vymleté silentbloky ), vůle ve volantu, jaký je stav brzd, kontrolky musejí všechny po startu zhasnout... taky by mě zajímalo jestli má servisku alespoň nějakou starou - podle té se dá alespoň trochu zjistit kolik má zhruba najeto... a taky doporučuju co nejdřív dojet na diagnostiku
18.06, 31. 7. 2009, odpovědětDík moc za rady. Můžu se zeptat co přesně znamená ta diagnostika? Jestli je to komletní kontrola elektriky v aute nebo se to týká i motoru případně něco jinýho..? Jinak s těma najetejma km mi přijde, že je to u většiny prodávanejch AR z těhle let mezi 100 a 150 tisícema...tak sou buď všechny stočený a nebo mezi nima existujou i kousky co nejsou. A co sem tak vyčetl, tak T.S. motory nevydržej nějakej velkej kilometrovej nájezd, i když mi je jasný že je to individuální...no snad nebudu mít při výběru smůlu.
19.53, 31. 7. 2009, odpovědět159 2.4JTDm z roku 2005 mají běžně namotáno kolem 190 000km:-))
19.56, 31. 7. 2009, odpovědětTo jo, určitě existujou i takový auta...ale zas každej nenajede 50-60 tisíc za rok, sami máme doma focuse TDi, rok 2000, kterej má zaručenejch 135 tisíc...
20.11, 31. 7. 2009, odpovědětpřesně tak, ne každej stáčí kilometry !!! někdo jezdí ročně 60tis, někdo zase 10... takže z 98 může mít i klidně 120, záleží kdo to před tím měl... já kupovaltu svoji od nějakýho staršího pána tak věřím že má najeto to co má... hlavně si dej pozor na ty věci co jsem psal výše a mělo by to snad být ok... jinak hodně štěstí při výběru... ale je to jako každé jiné auto ( sice je hodně lidí pomlouvá, ale když srovnáš poruchovost s jinými auty tak jsou na tom VŠECHNY auta stejně !!! )
20.33, 1. 8. 2009, odpovědětDiagnostika je napíchnutí řídící jednotky na počítač a ta ukáže všechno co řídící jednotka řídí a případně nefunguje nebo vykazovalo chyby. Co se týče kilometrů, osobně autobazarům v čr nevěřim ani slovo. Tak 2/3 aut má stočené kilometry a to buď hodně nebo ještě více. Stačí se podívat na německý servery, kde je stáčení kilometrů trestné. Všechny levnější alfy (i jiný značky) mají náběh na 200 nebo i 300.000km a pak se náhled objeví se 100% serviskou v českým vexlu se 100.000km. Nejvíc mě pobaví, když se tu objeví bledě modrý alfy, bývalé italské policejní carabinieri co maj natočeno okolo 120 tisic (zrovna jedna už pěkně dlouho visí na sauto.cz) přitom realita je tak 3x vyšší :-/
22.10, 1. 8. 2009, odpovědětNo Pavle koukal jsem se na ty auta co tu máš, u těch dvou stříbrných vypadaj moc pěkně, ale když přišla fotka na motory tak abych pravdu řekl takové naleštění se mi teda vůbec nelíbí - osobně řečeno - nerad kupuji auta s čistými motory - není poznat zda někde teče nebo ne a je velká pravděpodobnost že to někde týct bude asi jako u každé alfy ( většinou buď vana a nebo víko motoru )), u té černé foto chybí takže těžko říct... nejlepší bude když vyrazíš a včechny pořádně okoukneš a hlavně pořádně projedeš... jinak z těchto 3 auto co tu máš bych se asi nejvíce zajímal o tu stříbrnou 2.0TS http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/alfa-romeo/156/6432730, má servisku a tudíž je velká pravděpodobnost že stav tachometru je pravdivý ( i když nikdy nic není na 100% ), kdyby jsi měl nějaké dotazy klidně mi napiš na mail nej3@seznam.cz
20.43, 1. 8. 2009, odpovědětcau ja ti prodam svou alfu. lepsi kdyz mi zavolas a ja ti o ni reknu vic. cao roman. fanda alf tel.774884810
13.59, 2. 8. 2009, odpovědět