Zdravim alfisti, Jaké máte zkušenosti s 18ctkama na vašich alfách? Dře to o podběhy? Bojim se až pojedu naloženej a 2 lidi vzadu, ze to bude na tom kole sedet... Diky za info
9.18, 21. 8. 2009, odpovědětno nevim ja bych je tam nedaval budu mit 17" 225/45 R17 et38 a budu mit problemy
10.46, 21. 8. 2009, odpovědětahoj mám tam 19 " a nedřu zálezí na pneu jsou na to tabulky jezdím na 19x 225X40 je to bomba kola dělaj auto .
13.54, 21. 8. 2009, odpovědětsedumnácky má každej trouba 18" dobrá volba schvaluji ahoj pavel.
13.55, 21. 8. 2009, odpovědětPodle me drit musis. Maximalni sirka je tabulkove 215. Sam mam na aute 17'' 225x35 a kdyz nalozim dozadu lidi a zhoupnu se tak dru.
1.27, 25. 8. 2009, odpovědětPlno lidí mě právě od 18ctek odrazuje, že prý museli vytahovat blatníky apodobně. Ja to auto používám každý den a občas vozim i 4 lidi a mám z toho strach abych je po mesici nemusel zase prodavat... Takze rikate, ze mam dat 18? Kde bych sehnal ty tabulky jak pise kolega o 2 prispevky vysse? Dik
15.24, 21. 8. 2009, odpovědětNo na tech 18ctkach co mam vyhlidli jsou taky gumy 225x40, takze kdyz rikas, ze mas 19ctky s temahle gumama, tak by to snad problem byt nemel...
15.36, 21. 8. 2009, odpovědětTaky by mě zajímalo, jak se chová podvozek? Abych po jízdě nebyl naklepanej jak řízek na pražskejch silnicích... Prý odchází rychleji, nerad bych měnil ramena atd každej půl rok...
15.57, 21. 8. 2009, odpovědětMezi 17 a 18 je jeden zásadní rozdíl. Půjdou ti do řiti ramena a to rychlostí blesku. A když uvážíš že ramena na 156 jsou sračkoidní už z podstaty, tak to žádná lebeda není.
16.12, 21. 8. 2009, odpovědětJá mám 17 a je to pro mě tak tak!!Záleží jaké jsou u vás cesty!!! U nás je to katastrofa samá díra!!Takže 18 pro mě BLBOST. Ale mám to dost tvrdé aji tak.ALE JE PRAVDA ŽE KOLA DĚLAJÍ AUTO!
16.34, 21. 8. 2009, odpovědětprosím tě a kolika maš palcu na šířku u těch 19 a jake ET
18.10, 21. 8. 2009, odpovědětNo nic proti 18 palcům, ale jak už bylo psáno, té jízdy si moc neužiješ jestli jezdíš denně po těch našich silnicích...ramena a stabilizátory budeš měnit tak dlouho až tam dáš zpátky menší kolečka... I ty 17'' jsou na naše silnice nevyužitelnej "luxus".
18.41, 21. 8. 2009, odpovědětTak je pravda, že ty 18" budou maličko horší než 17" a to kůli tomu, že tam budeš mít gumu 40 vysokou a ne 45 jako u 17" Jezdím na 17" druhej rok a úplná pohoda. Žádná velká tvrdost, ale teď už bych šel do 18" U kol záleží hlavně jaké tam budeš mít ET to je moc důležité. U 17" max 35 a pohoda. U 18" teda nevím ale určitě taky max 35 spíš bych dal 38 a nebude žádý problém s lemama a tak. 18" to je prostě paráda. ALE za 1. Mam serivku podvozek 2. Nevymetu každou díru 3. Najezdím tak 13tis. za rok. A co se tyče Prahy,,,tam bych snad jezdil nas 16".Taky znám ty ... ramena.
18.55, 21. 8. 2009, odpovědětmo lenze ked da 18 palcove kolesa a ET38 to bude suchat na o vnutorny blatnik alebo spruzinu je lepsie dat Et mensie mozno 30 alebo 25 koleso tym padom pojde viac von ..ked si pozries nejaku profi stranku kta sa specializuje na predaj elektronov tam si zadas svoje auto a oni t presne urcia ake mas mat ET aby si nemal ziadne problemy
11.18, 22. 8. 2009, odpovědětS 18" a ET25 budeš určitě škrtat o lem a myslím, že i s ET30.To je docela jistota. Samozřejmě pokud nemáš vytažené lemy.
13.55, 22. 8. 2009, odpovědětahoj mam na sve alfine 225x40x18" a sou akorat ET 35 fakt luxus
17.07, 23. 8. 2009, odpovědětJak píše Michal to sedí. Potom si budeš drbat hlavu, že maš v hajzlu ramena, stabily, ložiska a prdel. Taloši ví, že kola dělaj auto, ale ne za každou cenu. čau
23.00, 24. 8. 2009, odpovědětAhoj, ono tých názorov je vela, treba si však uvedomiť, že ak budeš voziť ludí, nebude to na 18 žiadna sranda, tými "17" to rozhodne nepokazíš, a ak už chceš tie "18" skus to pred tým vyskúšať... Ak sa bude ovšem dať, to by bolo najlepšie.
0.17, 25. 8. 2009, odpovědět