Alfu jsem koupil jako už zadřenou. Domníval jsem se, že vyměním pouze blok a hlavu zachráním. Motor měl evidentně děravý blok, soudě podle kusu ojnice odloženého v držáku baterie, bez demontáže vany.
Při částečnem odstrojeni motoru jsem pojal podezřeni, že hlavu zachránit nelze. Ve vaně byla totiž ukovaná hliníková koule viditelná značnou dírou v bloku motoru. Koule se mohla uhnětat jedině o hlavu. Ojnice byla zlomená hned za spodním okem a na klikové hřídeli se zlehka otáčela. Po demontáži hlavy se situace vyjasnila. V místě třetího válce byla hlava značně zdemolovaná od úlomků kroužků a pístu, všechny ventily zohýbané. Stěna třetího válce byla vylomena směrem do chladicího kanálu. Žádné památky po pístu třetího válce, ten se proměnil v onu kouli. Čtvrtý válec měl pouze ohnuté ventily. V horní úvrati čtvrtého válce visel zdemolovaný píst. Po vyjmutí pístu se objevil promodralý a zdeformovaný čep klikového hřídele. Z pístu zůstala jen vrchní část bez uchycení pístního čepu.
Zde byla příčina zkázy motoru. Ojnice čtvrtého válce se zadřela na cepu kliky a zlomila. O dalším sledu událostí lze jen spekulovat. Podle všeho se motor nezadřel z důvodu nedostatku oleje, protože všechny kluzné plochy, mimo cepu čtvrtého válce, byly nepoškozené.
Zaslal Štěpán
Reno, Nejsi ty Jean Reno? Ten je taky úplně božskej a libovej frajer.. Jak můžeš srovnávat hrušky a brambory? A Za to kolik ti žere Tvoje EVO, 9,5l ??? to asi na 50 km,ne?? Co vyzkoušet internetové stránky s Evo? Nebo tě tam už taky vyfakovali??
11.30, 5. 7. 2007, odpovědětO né nic takového. Jen rád provokuju ty zarytý alfisty. Takovi teploušci jako se nacházejí na stránkách AR se jinde nenajdou. Už mě serou.AR jsem měl taky. A dvě. 33 1,4 pak chvíli 164 V6 turbo. Teď má známej 156 2,4 JTD. Nadává kudy chodí. Jo a už jsi někdy měl japonský auto? Asi ne co. Můžeč jezdit za 12,5l , jak výrobce předepisuje u EVO 7 ,ale můžeš jet i za 9l. Před tím jsem měl Mit. Carismu 1,8 GDI (Gasoline Direct Injekcion) Největší spotřebu jakou kdy měla bylo 7,9l/100. Nejmenší 5,4. Měla pal poč. takže jsem nic nepočítal. ((-: Jizdní vlas. nad 3000ot jak střela. 225km/h Co dala na doraz. Prostě se vám(alfistům) snažím trochu oponovat. Aby jste si tolik o sobě a o vašich sralfách tolik nemysleli.
13.50, 5. 7. 2007, odpovědětJe třeba taky říct že Mitsubishi motor jsem ještě nikdy neviděl takle zadřenej jak je znázorněn. Jejich motory mají fakt dost dobrou pověst co se týče spolehlivosti a životnosti. Já mám 155 2.0 T.S. 150k ale jsem si vědom že se tomu motoru musím patřičně věnovat abych nedopadl jak na obrázku. Z různých recenzí jsem odchitil že je to u TwinSparku téměř běžné. Hlavně tedy ty šestnáctiventilové T.S. Je to tak Alfa je hlavně srdeční záležitost.
20.10, 5. 7. 2007, odpovědětMitsubishi evo je super ale v terénu. Na silnici vede alfa. Jo a jestli chceš machrovat,tak si kup evo 9. A když je alfa tak na hovno jak píšeš,tak proč si měl dvě? Takže si vlastně buzerant korunovanej. A jak píšeš ,že se na těchto stránkách nacházejí teplouši,tak co tu děláš ty, ty teplouši. Reno Reinsi..
21.38, 5. 7. 2007, odpovědětFor Reno: Jak můžeš srovnávat EVO, což jak tuším je sportovní verze Lanceru s civilní Alfou 156, kdybys srovnaval 156 a klasickej Lancer, nic nereknu, ale takhle je to, co tady píšeš hodně směšný:) A myslím, že Alfa je jedna z mála značek která znamená pro vlastníka životní styl, jak už zde bylo několikrát napsáno, není pro takový jezdce co auto zakopaj do garaze a maj je jenom na popojíždění od supermárketu k domu...
21.43, 5. 7. 2007, odpovědětDement seš ty milý zinďuore pinďoure. Fiat je jak WV Group. Vlastní většinu podílů všech automobilek v Itálii. Včetně vašich sralfiček. A Fiat Groupe ,ty roupe , je V Turíně. Ale OK. Alfa se somo,stejně jak Škoda v ČR, vyrábí v Miláně. Ale už fakt na vás nemám čas. Ahoj alfisti. Třeba se setkáme na silnici. ((((-:
13.39, 7. 7. 2007, odpovědětDebile Reno skús sa podívat na logo Alfy..je v nom červený kríž, ZNAK MESTA MILAN!!!
15.08, 7. 7. 2007, odpovědětDebil jseš ty ty zmrde ze Šlovenska příště čti pořádně kokot.A tahni na Slovensko.Drevko.
11.59, 8. 7. 2007, odpovědětTypicky problem fanoucku ruznych znacek. Jeden pomlouva druheho, ze jejich auto je lepsi, kazdy chvali to co ma zrovna v garazi. Nicmeni porovnavani motoru Alfy a EVA7 je smutne, smutne od iniciatora prospevku, ale i od tech co se toho chytli, rozumny clovek se jen pousmeje a zakrouti hlavou, Reno nam nejspis chtel rict ze ma doma EVO7 a pochlubit se a tohle byla prilezitost. Osobne zadny vuz Alfy nemam a nikdy nemel, ted si vzpominam na par kilometru s AR164 3.0 24V. S EVEm taky zadne blizsi zkusenosti a jeho 260hp. 260hp je jiste prijemnych, ale nikterak omracujicich ve vozidle s poh.hm. 1200 - 1300 kg, jen odhaduji. Mejitel zna jiste presnou hodnotu, ostatne koho to zajima muze si to najit. Nastesti mam zkusenosti s Caterham CSR260 a tohle zae nelze porovnavat s EVEm 7...ucel toho prispevku je,aby bylo patrne, ze proste kazdy ma to sve a snazi se to obhajovat pred ostatnimi... Tak hodne stastnych km s Alfama a Evem...
14.47, 22. 7. 2007, odpovědětpo přečtení tohohle se vám musím smát. Hádáte se jak malý kluci .Vsadím se že ty EVA alfy vám kloupily bohatý tatínkové co ? Kdyby jste si je totiý koupili sami za svoje peníze asi by jste měli tochu rozum, protože než by jste na ty auta vydělali byly by jste docel starý. Jen pro informaci Já mám Fiat tipo 2.0 . koupil jsem ho jako vrak (motorově) a celý prázdniny dělal s tátou pokrejvače abych ho moh probuit k životu (30 000 za go motoru). teď si ho vážím jelikož jsem ho zaplatil sám , a když se chci s někým přít jdu s ním závodit na silnici. Pánové alfisti jsem vámi znechucen mám alfu rád ale jak se tu předvádíte tak bych vám ji všem vzal. A ceklově všichni z této diskuze zamyslete se nad sebou ...
21.32, 22. 12. 2007, odpovědětchlapci 33 1.8Td neni nad nic ked uz riesite spotrebu tak je to 5,5litra a je to do cela dobre auto sice stare ale dobre 3valcek prade jak hodinky ale treba sa mu aj venovat obcas vite chlapci
10.31, 23. 2. 2008, odpověděttak se me zdá že je reno uplná piča!!!!!!!!!!!!!!takovymu amaterovy bych natrel prdel i s fabii nedej bože s alfičkou........
13.23, 10. 3. 2008, odpovědětfakt husty. jsem alfista, ale tomuhle se da vazne jen smat:-) jak jiz bylo psano. reno vlastni evo 7 a nedej boze, kdyz ho nekdo predjede.... a vovovovotom to je:-) podle renicka ma kazdej alfista preci auto od tatinka, protoze na ni jinak nema. no a benzin tatinek predpokladam plati taky nebo ne? fakt husty. ja mam pouze 2,5ku V6 motor a spotrebu mam od 8mi do 18ti litranku podle stylu jizdy a uzivam si jizdu a zvuk. prumer mam pres 11l. fakt je, ze 8litru nebo jeste mene se da dosahnout uplne v pohode treba jizdou po dalnici rychlosti cca 130-160km/h nebo v beznym provozu, kdyz nebudu tocit motor... ale kaaaamo, kdyz budu chtit jezdit takhle tak si koupim jiny auto s jinym motorem a ne alfu ani evo:-))) nic. zaverem. je videt, ze jsi nepochopil ackoli si mel dve alfy o cem to je. nikdo ti to nema za spatny spis naopak. jedine dobre pro nas alfisty. a vis co. vsichni rikali o poruchovosti alf, o drahych dilech, o drahym provozu atd., ale stejne jsem si ji koupil a vzdy kdyz se na ni divam tak me to tak nejak hreje u srdce a rikam si, ze je to tak nadherny auto a jsem tak rad, ze ji mam. tak zdar mitsubishisto:-)
9.17, 14. 4. 2008, odpovědětEVO se s Alfou nedá vůbec srovnat, EVO je úplně jiný náčiní! hodně spokojených zážitků s EVOeom, má ho můj kamarád akorát on má 9, a svízt se v něm je bomba! v zimě super smyky, krásný vyvážení který se dá řídit. v létě drží stopu jak přilepený, to se fakt s Alfou nedá srovnat, a dobře vím že z EVOa já z Alfy uvidím vždy jen zadek, a to mám Alfu s V6 3.0 a 4x4 ale ten pohon se vůbec nedá srovnat s EVO :-( Alfy sice doma mám dvě, ale docela i mě vadí zarytí Alfisti, Alfa fakt není špicový auto, má kupu masařek, akorát má při nákupu novýho kusu, značně nadhodnocenou značku, což mi taky docela vadí...byl bych rád kdyby mé další auto bylo právě EVO.
10.02, 3. 7. 2007, odpovědětTy máš tak určitě hovno a ne EVO, neb podle toho jak píšeš asi nemáš příliš intelektu....a na EVO je třeba peníze....a peníze se pojí v 99 procentech na IQ...čulko.....pojď si zazávodit s moji Lanciou Kappou 2.0 T 5V......162 KW....prohraju, ale ty budeš nasraný že to nebylo o takový rozdíl a že to moje auto stálo zlomek tvého EVOšrotu....
12.49, 1. 5. 2008, odpovědětcelkom sranda, kedysi sa tu hadali Alfa a VW, že kdo ma ake problemy, ja som si otvoril ten VW club a o zadieraní motorov tam skoro nič nieje tak ako na inych kluboch, tento jav je normálny len pre Alfa klub, slavny Strawberry vyhlasoval že jeho 156TS jazdí bez problemov a o mesiac dozadu v jednom príspevku chcel kupit motor, pre istotu keby sa mu ten jeho náhodou zadrel, lebo nikdy nevie...
15.09, 1. 5. 2008, odpovědětbože muj proč to tak řešíte....proste zničenej motor no to se proste stáva u jakýhokoliv auta,nekdy dříve ěkdy později,je to jenom o lidech jak se o to staraj a že to měl nějakej vopičák co na to sral to je jeho boj ne?
17.37, 8. 6. 2008, odpovědětTady na ten motor asi nikdo nesral.Podle popisu ten motor odešel jen kvůli špatně vyrobeným ojničním ložiskům značka Made ni Germany.
18.09, 8. 6. 2008, odpovědětA hele znalec neznalec.164 jsem mel 2,0 V6 Turbo 200ps. Pak dělali podobnej motor ještě do 166 taky cca 200ps. A teď ? Aspoň ho mají v naftě. Mešuge jseš koukám sám. EVA používají vždy 2,0 motory s turbem. Až Alfa udělá motor s 2,0 T a 300ps (EVO X) tak pak ať začne teda natírat. Jinak ty jejich GTA 3,2 V6 250ps nic moc. A ta spotřeba 12L/100km hmhm. Myslím že ty velký hrnce cucnou aspoň jednou tolik. Jo a Carisma GDI je atmosféra ne turbína.(informačně).
19.51, 5. 7. 2007, odpovědětJo a nejsem Jean Reno ale Reno Reins :-))))))))))))))))))))))))))))
19.53, 5. 7. 2007, odpovědětJá sem pro zablokování IP toho Gasolina Directa Injektiona Rena Reinse nebo Jeana.Co tady vůbec ten trapka dělá?Proč nenavštěvuje stránky Mičubiči ?Měl sem je taky a díky,už nechci,teď mám Alfu a nevidím důvod se hrnout na stránky o japončících.Alfista kovanej ještě nejsem ale doufám že časem budu,a to i přes všechny problémy s těmito auty.Ty jsou nakonec od toho aby se řešily.
22.17, 25. 8. 2008, odpovědětno tak to ronovo evo bych taki rad videl a kdyz tak jede tak at si to jde rozdat s moji lancii deltou hf integrale 16v jinak semzrejme kdyz tu pisi mami alfu 33 1.7 16v suprovni vuz pro suprovni zazitky tak se mejte alfisti cuore sportivo
22.07, 30. 11. 2008, odpovědětkorejske japonske ajtak je to jedna pica
18.34, 2. 1. 2009, odpovědětZdravim, vediete tu len zabo-misie vojny.Ja som zazraty alfista,ale pacia sa mi aj ine auta. k tomu EVO7,ten motor je predimenzovany,cize dlho nevydrzi,urcite,podobne ako niektore motory na alfach.vacsinou zavodne auta dlho nevydrzia, takze sa kludne len dalej chval so svojim EVOm,lebo dlho si ho neuzijes,budes castejsie navstevovat servis po urcitom case ako my alfisti.mitsubischi su spolahlive auta,ale dezignovo nic moc, sluzobne mam mitsubishi L200 a ide stale ako nove,nekazi sa a je v podstate "neznicitelne",ale aj tak by som to nevymenil za alfu. Mam Alfu 166 2.0TB 205PS,ma sice svoje male chyby,ale urcite by som to nemenil za mitsubishi, predtym som mal alfu 33 1.7ie 16v 140PS, to bola taka mala raketa,ktora zanechala nejeden bavorak a audinu, proste ked clovek raz sedi v alfe,tak nechce osedlat nieco ine.a ti ktori nadavaju na alfy ze sa im casto kazia,tak sa asi moc o ne nestaraju a seru na ne, je to auto ktore si vyzaduje vacsiu pozornost ako ine auta,a ak sa clovek o nu dobre stara, tak nema dovod sa pokazit.asi tak: s kamaratom sme mali alfu 33,presne ten isty motor,generalkoval nam ho presne ten isty mechanik,kamaratove auto bolo este v kus lepsiom stave ako moje,ale jeho odislo po roku a to moje je este stale pojazdne(sice uz ho nevlastnim).takze ten kto nadava na alfu,si moze sam za to,pretoze sa o nu patricne nestaral.asi tolko.ked ma este nieco napadne,tak dopisem.
1.42, 3. 1. 2009, odpovědětJo a ejště je zajimavý, že když už tu řešíme Evo a Alfu, že se tady vůbec objevujou kecy o spotřebě. Je vidět, že krom klasikých českých škodovkářů typu fabie atd řeší spotřebu i majitelé takových supersportů. Je vidět, že česko je opravdu specifická země.
8.51, 3. 7. 2007, odpovědětJen kdyby jsi nekecal ((-:
13.04, 3. 7. 2007, odpovědětMyslim s to spotřebou ((((((((-:
13.05, 3. 7. 2007, odpovědětno sem asi vul ale to auto proste zere 7 litru, ja za to nemuzu
19.11, 4. 7. 2007, odpovědětk te jspotrebe! na slovensku robim na c-jumper 2.2 hdi 8,8L a chodim na moravu a do polska a priemer 6,8. rozdiel je ten že v čr si dávam pozor na rýchlost! vlastné auto mám Lanciu Themu 2.5TDs 94ku 85kw cca 260000km má najazdene a dokažem chodiť okolo 7,2L aj ked pritlačim na plyn.
22.28, 6. 7. 2008, odpovědětTak vam panove nevim, ze vas porad bavi hadat{a bohuzel se tu najde i par s pardonem ubozacku,kteri si zde chteji jen procvicit svoji slovni zasobu peprnych slov} se at uz jde o spotrebu nebo znacku...Kazdej milacek ma neco "svyho" a proti gustu zadnej disputat a podle toho taky vybiram pro sebe,ne?Ono je hezke mit sportaka a umet se s nim krasne projet,ale pak zas nemuzu nadavat na spotrebu a ze treba neni vzadu misto pro dalsi 3 lidi.A naopak:] A s tim,ze tady nemaji majitele/priznivci jinych znacek co delat nesouhlasim,tedy pokud je to trochu k veci.Nevim jak Vy,ale ja se mile rad ve zkratce dozvim co a jak ma treba EVO stejne/jinak od GTA.Ale navazet se kvuli tomu ci tamtomu...dejte pokoj.Stejne mame kazdej to hodnoceni aut jinak.A poruchovost?Chovate se ke svemu milackovi jak potrebuje?Tak urcite jezdi v pohode.Teda nemel-li 5 majitelu,zadnej servis atd.. Ale ted uz konecne k veci.Taky jsem neodolal a poridil si Alfinku 147 1.6 16V TS v cervenem kabatku.Byla to "laska na prvni pohled'.Proste milenka:] Ty tvary a krivky,uz se tesim az bude krasny jarni vikend,dopoledne ji celou vykoupu s blbym usmevem na tvari a odpoledne si uziju tu spanilou jizdu,zvuk,luxus v interieru,proste Cuore Sportivo po okoli.A to ze se mi pred Vanocema potkal motor?Za to si muzu sam,ze jsem chtel udelat rozvody na 90tis.km nez na 80tis.km...89650km me vytrestal.A ze se chova blbe{pro rejpaly jinak nez jsem zvykly} na snehu?O to lepe se chova na suchu. Jeste pro uplnost,nejsem alfista,ale Alfy miluju pro ty tvary,zvuk,pozitek z jizdy..nejsem hondista,ale hondy miluju pro ten jejich zatah a druhej dech,nejsem skodovkar,ale krasne jsem se vyradil s 1.6 felckou a ty ceny dilu...nejsem fordar,ale neni lepsi podvozek,ktery dokaze dat tolik "aktualnich" informaci nez u Focuse,nejsem subarista,ale z Legacy na sotoline se mi fakt vylezt nechtelo... Ale zpatky k moji Alfince, jsem rad,ze se mi neprihodilo to co tomuhle motoru,ale odnesly to "jen"4 ventily a dal doufam,ze bude slouzit presne tak,jak se o ni postaram. Preju vsem hodne stastnych kilometru s vychechtanym usmevem za volantem at uz je na volantu jakekoli logo
9.06, 25. 2. 2009, odpovědětDodatek k zadrenemu motoru, delam auta uz nejakych 17 let a muzu ti rict ze ten zadreny pistni cep mohlo zpusobit nedostatek oleje, kdys uvazis system mazani na Alfe kdy mas olejove cerpadlo na prave strane motoru a ctvrty valec je vlevo je pri nedostatku oleje nejnice namahany prave ctvrty valec, klika na te strane a ojnicni loziska vzdy jsou jeste mazane i pri nedostatku oleje. Pistni cep je mazany pres rozstrikovou trysku ktera se jeste otvira tlakem. Kde prvni dojde olej je prave v tech tryskach. Vem si príklad, mas malo oleje ale kontrolka jeste nesviti, jedes do zatacky a mas odsun oleje od nasavace co je v olejove vane, jakakoli zatacka nasavac je ve stredu. Nasavac ti nasaje vzduch a ty na chvili ztratis tlak v olejove soustave nez opet nasajes olej, problikne ti kontrolka oleje ale toho si ridic nemusi vubec vsimnout, udelas to parkrat a mas zadelano na problem, klika to vydrzi, vacka taky tam zustava olej na podlozkach ale nejhorsi jsou prave pistni cepy. Kdyby ses podival na ostatni cepy, treba na treti pist, mozna byl chyceny taky. Ja ted resil neco podobneho ohledne kliky. Ale to az priste.
2.06, 15. 7. 2008, odpovědětChcel by som poprosiť o radu. Švagor potrebuje vymeniť motor na Alfa 146 r.v. 1998 môže sa použiť motor z roku 2001 udajne je tam nejaký rozdiel v elektrickej klapke neviem to presne popisať ja sa do alfy nevyznám. Ďakujem za radu poprípade kontakt na koho by sa mohol telefonicky obrátiť.
18.11, 27. 5. 2009, odpovědětje tam rozdíl v některých elektrických čidlech. Ale zavolej na 723538714, to je člověk kterej tyhle věci dělá a poradí.
11.17, 1. 6. 2009, odpovědětZdravim a jen kratce zareaguji na mistni pokec o Alfach a nealfach. Chci rict, ze Alfa ma jiste charisma, ciste sportovne jsou ladene nektere typy a i proto me Alfa trebas 156 zajima, ale tez vim, ze je to dost problematicke auto, jak ze strany spolehlivosti, tak ze strany cen nahradnich dilu. Bohuzel poskozenych motoru u Alf je vic nez dost, coz se u jinych znacek (tedy VW nebo japonci, vcetne koree) jen tak nevidi. Mam najeto mnoho kilometru s ledascim a jsem obcas i prase na servis atd., ale vim, ze u japonce muzu presvihnou vymenu cehokoliv o desitky tisic kilometru a je vse v poho, ale u Alfy se to musi menit presne nebo jeste radeji driv. Takze pohled na Alfu uzavru tim, ze Alfu ano,ale pro cloveka, ktereho chytla a chce se s ni piplat a neco si umi udelat. nejlepe GO motoru atd. JInac se smeju jak tu nekdo pise, ze s EVO 260HP jezdi pod 10l :-))) fakt usmevne, jedine tak na lane... jezdil jsem rally a stale mam tezkou nohu a tak ani s klasickym 2l nejedu pod 10l a standardne jsem mezi 11 a 12l (rikam s tezkou nohou a to i proto, ze preci sportovni auto si nekupuji jen proto, ze hezky vypada,ale ze ho rad tocim ) a testnul jsem napr. imprezu 260HP a bylo tam 25l ani jsem nevedel jak. Takze, kdo nema rad Alfu at nema, kdo ma, at ma,ale kupuje si s ni velke riziko s vetsima opravama nez u jinych znacek za, ale s potesenim pekneho vzhledu sladeneho sport. podvozku. A kdo nema rad Alfu, tak at nema,ale at tu nerika vylozene hlouposti o spotrebe atd. Navic souhlasim, ze u Mistubishi bylo tez vice problemu nez je zdravo. Jo a jeste doplnim, ani stara vychodni auta zn. LADA nemela zadne potize s motorama a najit prasklou kliku nebo ojnici u LADY by bylo dost narocne, ale je jasne, ze to byl moturek 75K a v zavodni verzi kolem 120k). Preji vsem hezke pojezdeni v tom co ma rad. Milan PS: Kvalitne navrzeny motor se pozna zejmena v rezimu, kdyz ho radne drtite a obcas i na servis kaslete... takze uvahy, ze se odleje olej, ci je olej.cepadlo tam ci onde, je sice fakt, ale bezpredmetne obhajovani z pohledu kvalitniho vyvoje motoru.
11.26, 21. 6. 2009, odpovědětOMG to jsou zkryndy jedna basen... co sem motate EVO, to je jinej kybl ale uplne. Dale radeji bez reakce... protoze iniciator tehle diskuze je hooodne velkej znalec ))) Cuore Sportivo Petan
20.32, 4. 7. 2007, odpovědětpresne, nemotejte mezi alfy auta..
21.37, 8. 7. 2009, odpovědětCo je to vubec Mitsubishi? zadna tradice, zadny vyvoj, zadne inovace,znacka bez stylu a emoci ...
20.48, 5. 7. 2007, odpovědětpresne. co je to za vuz do nehoz staci lit jenom benzin? alfa je uplne o necem jinem.. Sem zvedav, jesli jeste stihaji vyrabet nahradni dily pro servisy i pro nova auta..
21.42, 8. 7. 2009, odpovědětChlapi" mám dvě nabídky na koupě AR 156 1.6 16v ts r.v. 2002 cca 150000 km NEBO 2.4 jtd (sport edition) r.v. 2000 145000 km obě krásné, bez závad! přesto nevím kterou! můžete mi poradit:) dííky!
0.57, 2. 5. 2011, odpovědětber 2,4jtd
8.53, 2. 5. 2011, odpověděttak tam nemas o com rozmysalt
9.14, 2. 5. 2011, odpovědětMel bych na Vas dotaz: mam nabidku na AR 146 16V 1,6 TS. Pry o ni bylo velmi dobre starano, jen originalni olej, pravidlene dolivano a tak. Ale uz ma najeto 180k. Dost se bojim, ze ten motor uz moc nevydrzi. Nebo pokud se clovek fakt vzorne stara, tak muzu byt klidnej?
23.43, 17. 5. 2011, odpovědětNo nutno dodat že je to nejčastější porucha těch šitů T.S.
11.56, 29. 6. 2007, odpovědětJe zajímavý kolik majitelů jiných značek aut si pročítá stránky Alfa Romeo Clubu. Je taky zajímavý jak "zasvěceně" se o ní vyjadřují a to i když ji viděli jenom z rychlíku. Alfa totiž není obyčejná konfekce určená pro denní jízdu do práce. Na toto si můžu pořídit cokoliv od japonců. Já jsem na Alfu 156 od počátku pohlížel jako na druh uměleckýho díla. Tak se k ní i chovám, do motoru mojeho dvoulitra leju to nejlepší co se dá sehnat, podvozek na nerovný cestě šetřím a s alfičkou nemám sebemenší problém. Rád se jí dotýkám a rád se na ni dívám, tak je skoro pořád vyleštěná. Vím o ní svý a proto mi nějaká socka, co počítá korunky za pojištění a jezdí nejspíš s ropákem, aby moc neutratila za palivo, nemůže nikdy říct nic zasvěcenýho o Alfě, protože její světonázor ji nikdy nedovolí aby se stala majitelem Alfy Romeo 156.
12.28, 30. 6. 2007, odpovědětOK. Je zajímavé jak všichni co mají AR se hlava nehlava zastavají této značky.Jen mě trochu udivuje jak si myslí: "já mám Alfu kdo má víc". Fuj. Samozřejmě tak je to spravné tak to má být ((-: Ale nutno dodati jestli pak jezdili dlouhodobě v nějakém jiném autě od konkurence např. z Japonska Švédska či z DDR. Já vám neberu vaši Alfománii ale nepřeceňujte ji. Opravdu to není ta nejlepší volba pod sluncem. Kdybychom si měli zhrnout + - všech alf tak tam určitě převládá -.Počínaje rychle klesající hodnotou, nespolehlivostí, přes nekvalitní oprýskající laky ,až po spotřebu , kterou italští konstruktéři neřeší. Avšak na každodení ježdění do práce to není. Pravda. To by totiš ta miloučka alfička nepřežila. Já měl v roce 1995 AR 33 1,4 boxer. Na tu dobu skvělej vůz. T.S. vůbec nic. Plno lepších motorů jak spolehlivostí spotřebou atd. Dnes mám to EVOčko 7 jezdím za 9,5l non stop a jezdím furt a rozhodně ne pomalu.260ps !!!! Myslím že tu spotřebu by mi mohl závidět každej Alfař 1,6 T.S. tušim 120 k. To pokládám za umělecký dílo. Ale mazlit se stim nebudu. stačí když ho vyleštím. (((((-:
20.22, 30. 6. 2007, odpovědětAhoj! Jen krátká reakce na příspěvek RENA. S AlFOU je to asi jako s ženou! Bud tě zaujme-a ty ji miluješ,laskáš se s ní,pečuješ oní,obětuješ se jí a po čertech tě nezajímá,že má taky nějakou chybičku,vyšší spotřebu a lak,že již nemá špičkový lesk! Prostě ji miluješ takovou jaká je! A O TOM TO JE!! A nebo tě chladným a potom
22.31, 30. 6. 2007, odpovědětNic proti,ale srovnávat turbo benzín s nepřeplňovaným motorem je jaksi mimo mísu.Další věc je údajná spotřeba 9,5l nonstop - tak to ti nevěřim ani náhodou - tak možná při stylu jízdy ala důchodce a nebo při 90km/h po dálnici.Jinak výkon má hezkej,ale ten jde snadno dosáhnout i u 156 přídavným turbem,ostřejšími vačkami,změnou sání atd - což alfa v základu do 156 nedělá.Tak to hlavně nechce srovnávat nesrovnatelné věci.Mno a taky jde o design))Nic proti EVu,určitě jede hezky,ale nechtěl bych ho,už právě z toho důvodu že je neskutečně ošklivý - až bych to srovnal s produkcí z NDR jak píšeš)))Ale to je subjektivní)))))CuoreSportivo
22.01, 4. 7. 2007, odpovědětReno je pozér.Koupíš si "evočko" a podle té udávané spotřeby s ním může jezdit akorát jak petrolín,občas vytočíš (ale jen aby se neřeklo) a někdy to i rozjedeš na 180.Jak se říká,proti gustu...Já myslím,že by ti stačil i nějaký 1.6 motor,protože ty ten výkon toho evočka stejně nevyužiješ.
22.24, 4. 7. 2007, odpovědětEvo je evo :) nicméně se svýma 220HP a 486Nm v 2,4JTD 20V se spotřebou kolem 6,5 litru jsem poměrně spokojen :)
18.06, 16. 7. 2007, odpovědět6,5 na 100Km s Mysakem Lancrem ? :))) Chlapce jdi si malovat omalovanky :) to auto mam pod 13l se nedostanu ani za nic kdybys ji mnel nevykladas tady takove hovna blbce jinak jsem majitelem Alfy Romeo 159 3,2 a muzu rict ze mam rad oba auta stejne ale stejne nejkrasnejsi autko je Jeep Wrangler Rubicon :)))
13.46, 3. 11. 2011, odpověděteste neco :) http://autofun.blesk.cz/alfa-1-8-300-k-8571/
13.56, 3. 11. 2011, odpovědětNesouložíš ji taky náhodou?? Do výfuku? ????????
20.54, 4. 7. 2007, odpovědětkazde auto jazdi ako medik, ked sa o neho hentak staras... aj daewoo alebo trabant... a za lacnejsie... alfa je ako taliansky jaguar... treba mat aspon dve, lebo jedna je stale v servise :D
11.57, 3. 9. 2011, odpovědětdotaz stary 4 roky . . . .
18.07, 3. 11. 2011, odpovědětRENO si směšný...já mám AR 147,znám i lepší auta,ale auto je stroj a odvádí svou práci pdole toho jak se o něj staráš,jestli že nějákej alfista nastartuje atočí za studena-je debil,to samý o jiných majitelích jiných značek,je to uplně šumák. Dneska by sis správně nemohl koupit žádný auto,co čtu za problémy u různých značek a mnohem spolehlivější než je ALFA-AUDI,ŠKODOVKA,VW,BMW. dost často dražší a trapnější závady než alfa romeo. A platí poučka-pokud někdo sere na olej-sere na všchno a od toho se odvíjí problémy-zadření
20.22, 4. 12. 2011, odpovědět.....Mužeš jezdit v EVO třeba 7-až,nebo prostě v čemkoliv!
22.33, 30. 6. 2007, odpovědětRENO:no zrovna bych pochyboval o švédských značkách-už je jen jedna(či ne?)..a výrobky z DDR jak si psal jsou zrovna kvalitou taky v hajzlu rok co rok(benzínové motory 1.2 tfi)skoro druhej Twin Spark!!:D...použíté plasty dieslové motory jdou u nich taky dolů(ty novejší)starý jsou stále železa...ale JTD je lepšíí
10.38, 19. 1. 2012, odpovědětReno jezdí na LPG a pak to přepočítavá ne? :-D
12.55, 20. 2. 2012, odpovědětNo vite, zajimavy je, jak je v CR Alfa tak poruchova, ja sem si delal takovej malej pruzkum v Italii jeslti tam maj taky takovy zavady jako my, a zjistil jsem, ze oni treba nemaji problem s podvozkem ani elektronikou. A zrejme tyto problemy u nas budou zpusobeny spatnou kvalitou silnic, ono ty v Italii a tady se opravdu srovnat nedaj. Takze pulku problemu ktyry ty auto ma, ma protoze holt ty kluci v Milane nenapadlo ze nekdo muze mit takovy silnice. Nedavno sem to dokoncel poznal na vlastni kuzi, jezdil jsem stilem 2,4 abarth, v Italii, Rakousku, Nemecku, se najelo asi 10 000 km a nic vse ok, po 2000 km v CR uz pekne vrzou plasty, podvozek taky nic moc neco tam zase dela pekny rany. Ovsem tyto problemy maj i jiny znacky treba z nemecka, takze clovek si musi uvedomit, ze si tady to auto vlastne kazdym kilometrem nici :-)
19.16, 4. 7. 2007, odpovědětto david 99. Hej more zajímalo by mě jak tu spotřebu počítáš kdysi jsme meli Volhu ,to me byli asi čtyři, a spočítal jsem tenkrát , že to ma spotřebu 5,5 L/100km. (((((((-:
20.45, 4. 7. 2007, odpovědětNezlob se na mě ale zrovna v Itálii je všechno rozbitý úplně stejně jako u nás...
19.10, 6. 7. 2012, odpovědětTak pro vás všechny od Strawbery až po Snoopi. Chlapci směšní a zároveň smutní jste vy. Jako všichni slavní alfisti nedokážete přijmout kritiku na ty vaše Alfinečky. Myslíte si svoje. Á já vám to už neberu.Však snad časem poznáte že kvality se dají hledat i jinde než v Italii Turíně. Pěkně se mi tu s vámi debatovalo ,ale už na to nemám času. Mějte se všichni pěkně a hodně šťastných kilometrů s Vašema milovanýma, nejlepšíma a nejkrásnějšíma Alfama Romeo... Ach jo.
20.18, 6. 7. 2007, odpovědětNo, kdo to s twinspaky neumí, ten si koleduje o podobný výsledek jako na fotkách. Já to taky kdysi neuměl a do 164 TS jsem nalil 5W40 - a BUM, dobrý den, já jsem klika! Kdo to s nimi umí, ten používá 10W10 a pravidelně mění s filtrem, který se nerozpadá a jeho filtrační materiál filtruje a hned se nezanese. Taky se musí dekarbonizovat, BG (a do paliva VIF) je dobrá cesta, jak udržet motory čisté a RVS-Tech a Atomium cesta, jak vymezit vyběhané vůle a vyhladit a vytvrdit povrchy ke snížení tření, když to výrobce volbou materiálu a povrchovou úpravou neřešil. Prostě Italky jsou dámy zvyklé na pravidelnou a jemnou péči. Když to Reno a jemu podobní neumí, tak si mají vybrat ameriku, tam jsou motory v pohodě i po letech, jen kolem už není kastle. I když Northstary, to nejlepší, co v GM zkonstruovali, už také nemají své adekvátní následovníky.
22.25, 4. 1. 2017, odpovědět10w10 jako 10tileté výročí?
21.13, 6. 1. 2017, odpovědětMam taky problem ked idem po dialnici a auto autom obehujem nad 130 tak sa mi rosvieti kontrolka vstrekou ale auto taha dalej ale pustim plin kontrolka shasne znova stlacim plin a uz nesvieti neviete co to moze bit mam alfu 156 2.4jtd 100kw 99r.v dakujem
10.42, 12. 1. 2017, odpovědětČehůn má jezdit se Š 105 a nekafrat, protože co čehůn to genius..Nechte alfu alfou, když to ve vás není..Nenávist čehůnů k italským strojům o něčem svědčí, nám musí dělat auta Němci, aby se čehůni vůbec svezli a kdo je v obraze moc dobře ví, že Italové byli vždy předvoj, jako první seriově vyráběli nejen TDi, common rail, ale i přímý vstřik td. atd. Mají nejvíc vozů roku a charisma, bohužel většina čehůnůl ani neví, co to je. Tak sedte na prdeli a trochu se vzdělejte...
20.07, 5. 10. 2020, odpovědětJee to je zajimavy ja jezdim s 1.6 Twinspak za 7 litru, takze ti urcite 9,5 nezavidim :-)))))))))))))
8.49, 3. 7. 2007, odpovědět